Skip to content

Publikusz

Blogok

Ingatlanárak Keszthelyen és Somlyai Szilárd /Jobbik/ ügye

január 15, 2010 - Rudolf János

RJ:
Ha jók a füleseim értékbecsléssel szivatják, de mondok még csúnyábbat..
Somlyai még a Kovács Dávidos csapatból van (nem Vona) és én azt sem tartom kizártnak, hogy pontosan kilövési engedélyt adtak a Szilárdra. Ugyanis ez első sorban akárhogyan is sül el, a Jobbik malmára hajtja a vizet, miközben lehet még egy régi mára már lehet kellemetlen embertől is szabadulnak.
Ebben a témában még érdekes, hogy Szilárdnak ha börtönbe megy neki külön szívás lesz jobbikosként bekerülni. Gyenge ember és benn még elmagyarázni sem lesz lehetősége, hogy ő nem az a jobbikos hanem csak egy korábbról bennragadt fickó..
Ez nagyon csúnya ügy. Sokkal sokkal mocskosabb mint itt első nekiszaladásból látszik. (ugyanis pl Keszthelyen ezen az alapon még kapásból hozok 20 nevet aki becsült ingatlant és bebukták a bankok. Csak a Kossuth utcáról mondok 5 nevet akit ugyan így bármikor lehet vitetni. Bármikor ha valakinek az érdekében áll ;) )

Vendég:
sokszorosára értékelt állítólag. Amit én nem hiszek. Az értékbecslő eleve alulértékel (a bank ezt várja el tőle), és ezt a bank még tovább csökkenti. Az értékbecslést alá kell támasztani adatokkal. Ahhoz, hogy sokszorosára értékelje teljesen hülyének kellene lennie, és a Szilárd nem az. Vagy a hír nem igaz, vagy a vád. Ismerem a Szilárdot, vérbeli ingatlanos. Nem kockáztatna meg egy ilyen túlértékelést.

RJ:
Nézd nekem volt úgy adás-vételi a kezembe, hogy 13,8millióra szólt és a bank 20milliót akart rá folyósítani.. Olyan 20-at ami ma 2 évvel később már közel 35millió ha vissza kellene adni, miközben az ingatlan ma pedig nincs 10millió.
Szóval könnyen röpködnek itt a számok, és mondom ez a szerződés amiről most beszélek spec a kezemben volt.
És egy becsüs sem lett lefizetve, úgy jönne ki mára ez az aránytalan 3xos helyzet ;)
csak ballábbal keltem ezért nem írtam alá..

Vendég:
Lehet, de ez már gondolom volt közel tíz éve. Sok bank akkor központilag küldte az értékbecslőt pl. Pestről. Ők kevésbé ismerték a helyi ingatlanárakat, és kapcsolatuk se volt. Ma már helyi értékbecslők dolgoznak olyan bamnknak is aminek itt nincs is kirendeltsége. A Szilárd is dolgozott ilyen banknak. A szakvéleményben összehasonlító adatokat is tesznek. Ezt különböző adatbázisokból szerzi, de sok esetben egymástól is kérnek adatokat értékbecslők. Nem tud 10-20%-nál többre értékelni, mint a valós értéke, még akkor se ha lefizetik. Egy kicsit tud vetíteni.
Ezt csak akkor tudja megtenni, ha a szakvéleményben egyértelműen nem valós adatokat ír magáról az ingatlanról, és az összehasonlító adatokról is. Ez bizony csalás. Ezt a Szilárdról egyszerűen nem tudom elhinni.

RJ:
2 éve volt és mondom, hogy nem csalás
a Camping melletti sarokházat akartam megvenni (Keszthely első villasora!). 100ezer chf-ről szólt a szerződés az akkor 13.8m, Kanizsáról jött a becsüs. Mikor kinn volt becsüs mondta, hogy az ingatlan 25-35 közt ér, 17-18-at simán kapok rá. Mikor felhívtam a bankot akkor azt mondták 18-19(!)-et kaphatok, mikor bementem az igazgatóhoz az meg következetesen 20-al számolt! "jó lesz az" dehogy! nem kell nekem vitatkoztam vele és mutattam, hogy én 13,8-ra veszem értse már meg. Végül a hülye eladó kinn volt az asztalon a pénz és marhaságon vitatkozott /mi van ha meghal az ügyvéd meg ilyenek/ na ekkor mondtam menjen a sunyiba és kivágtam.. csak ezért úsztam meg.
De ettől a sztori csalás nélkül is igaz!
Ha akartam volna lerántom a bankot úgy, hogy senkit sem kentem és senki sem csalt mégis mai számon nézve 30millióval úszik a bank egy valóságban a mai piacon 10-12millás házon.
Tudomásul kell venni, hogy ma ilyen a piac, csalás nélkül is előfordulnak ilyen esetek. Ennyire aránytalan ugyanis és ennyire későn kapcsoltak a bankosok nálunk!!!
(nagyon nagy bukták jönnek itt még csak altatják a népet is, hogy semmi baj minden oké az OTP-vel is pedig dehogy)

Vendég:
Ezek szerint ilyen is van, és valószínűleg ritkábban mint az ellenkezője amikor a bank csak max. a felére értékel a valós értékénél. A Szilárdnál remélem nem szándékos túlértékelés volt. Persze ettől felelősség még terheli, és az árát meg kell fizetnie. De csak amennyit érdemel.

RJ:
Nézd neki 2 dolgot kell bizonyítani
1 - te is írtad, mik a szempontok mikor értékelnie kell. Pl ez én példámnál abban az utcában (már úgy értem a parttal párhuzamos részen) talán nincs is 50milla alatti ingatlan egy se. Ergo ez mondjuk az én példámnál nagyon könnyen védhető, hogy nem értékelte túl. Csak egyszerűen rettenetes nagyot zuhantak már akkor az árak Keszthelyen de ezt abban a pillanatban még kevesen vették észre. Én mellesleg azt mondom, hogy Keszthelyen és a környékben az elmúlt 3 évben átlagosan 50%-ot estek az ingatlanárak. Panelok kevesebbet 20-30%-ot de van ami 80%-ot is meghaladó. Azt hiszed túlzok pedig nem, ugyanis tudok olyan friss kivitelezésű házat ami 70-75%-ot(!) zuhant /mutatok szerződést ha gondolod 14-ről 3,5-re volt csak vevő/ ezért mondom átlagosan 50% itt most 3 éven belül az áresés. Jobb ha hozzászokik mindenki.
Ide vezetett az ami ebben a városban 20 éve történik!!!!!
Az ország LEGNAGYOBB ingatlanáresését mi szenvedjük el, pont a belterjesség az irigység és a hülyén értelmezett egysejtűs-nacionalizmus miatt!!!!!
Hajrá bolsevikgróf Czoma Laci! - ti Isten barmai..
2 - amit még igazolnia kell, hogy nem fizették le. Mondjuk ezt elég nehéz igazolni, hogy valaki valamit nem csinált, de hát ugye a jogban szerencsére majd a fordítottját kell bizonyítani: azt, hogy kapott valamit. (márpedig ki az a hülye aki önmaga ellen vall, hogy kérem becsaptam a bankot és lefizettem a becsüst?)
Ergo én azt mondom a Szilárd -ha tényleg ez történt- akkor elég hamar ki fog jönni, csak ügyvéd kérdése az egész: amit meg most a saját bandája a Jobbik művel vele, hogy ilyen pikk-pakk szarban hagyták a Dunántúl egyik legősibb Jobbikosát az az igazán mocskos.
Azt mutatja, hogy milyen jellemtelen gerinctelen becstelen egy banda az egész..
--
Tehát: van egy 50%-os áresés és van egy 40%-os forintgyengülés. Ma amelyik ingatlant 3 éve fullrahitelezték ott a fedezetnek nincs meg a fele sem! Így ma NINCS olyan becsüs a környékünkön akit ha engedélyt adnak rá vagy a bandája vezetői kilövési engedélyt adnak rá akkor nem lehet előzetesbe tenni, BÁRMELYIKET BÁRMIKOR csakhogy mondjuk a hülye banki vezetőket védjék. Ezért mondom: kapásból sorolok csak keszthelyiből még legalább 20 nevet akik bármely pillanatban bemehetnek a Szilár után és nem túlzok ezen létszámot illetően sem..
Ennyire egyszerű a képlet - és ezért mondom sokkal-sokkal mocskosabb ez az ügy mint nekifutásból látszik, vagy ahogyan itt hőbőrgős félbarom-egysejtűek tálalják.

Írtam ide: http://www.helikonportal.net/hir/csalas-miatt-orizetben-keszthelyi-jobbi...

Deákpárt a projekt neve. Az egyiknek. És a másiknak micsoda?

január 13, 2010 - Rudolf János

Ezt a „deákpárt projekt” nevet mint kifejezést én először 2006 legvégén hallottam. Meglepett. Az MDF és az SZDSZ egyesítésének volt ez a munkaelnevezése. Meg kell mondjam abban a történelmi pillanatban kétkedve így elég értetlenkedve is fogadtam. Akkor miért nem nevettem? Mert a forrást hitelesnek az embert pedig lekötelezettnek azaz hálásnak véltem.

Emberünk aki 2006 telén figyelmeztetett már a 70-es években is a titkosszolgálatunknál tevékenykedett. 1990 körül viszont biztosra vette, hogy neki kötél jár, olyannyira, hogy el is menekült ebből az országból. Csak évekkel később mert visszatérni.
Ő szólt nekem először, hogy készüljek, itt most nem is kicsi meglepetésekre kell számítani.

Most 2010 év elején jött el, hogy valóban meglepődök.
Ma reggel olvasom, hogy a régi liberális párt (SZDSZ) maradéka Kapolyi és Gyurcsány szocialista milliárdosok beismert anyagi támogatásával beolvadnak a közben köpenyt cserélt újliberális-újkonzervatív (azaz neokon) MDF-be.
Nem semmi formáció, nade mi célból, minek? - Kérdezi szerintem bármely értelmes.

A kurucról meg közben már régóta tudom, hogy nem két szerencsétlen emberke készíti, nagyon nem amatőr munka az időzített anyagaival, kritikus pillanatokban jól informált tűzközeli híradásaival, stb.. hanem roppant profin kiképzett és komoly anyagi háttérrel rendelkező hozzáértők, méghozzá nem is kevés pénzért, és cca ez az oldal is nagyjából akkor indul. A kuruc most tavasszal volt még csak 3 éves.
Lehet, hogy ennek a széljobbos oldalnak is volt titkosszolgáinknál valami egészen találó elnevezése? Valami deákpártian ütős projektneve?
Vajon mi lehetett az?

Miként kerül a 2 téma, az MDF liberálisokkal és szocialista milliárdokkal való megerősítése valamint a szélsőjobb zászlóshajója nálam egyetlen blogbejegyzésbe?

Úgy, hogy ha a mázt leszedjük akkor ma gyakorlatilag ez a két erő az, amelyik ugyan azt akarja, ugyan azért küzd.

Az egyik /MDF/ fiskális mázzal leöntve egyszerűen azt hirdeti, hogy nem jut. Szerintük értsük meg spórolnunk kell, ne adjunk hát a szegényeknek, ne adjunk a leszakadóknak, ne adjunk a nyugdíjasoknak, ne adjunk a gyerekeknek, ne adjunk a betegeknek, stb.. stb.. szóval lényegében senkinek se adjunk. Náluk csak az a lényeg, hogy nekik, a gazdagoknak maradjon.
Nem sokkal csak egy árnyalattal tér el ettől a Jobbik. A jobbikosok is lényegében ugyan ezt mondják, csak ők ezt a szegények nevében teszik. Pontosabban egy réteg szegény nevében skandálják azt, hogy a másik szegény rétegnek ne adjunk. Ne adjunk a cigányak ne adjunk a debilnek, ne adjunk a panelprolinak, stb.. mert akkor azt hiszik nekik talán több marad.. Ők a dolgozók akik adót fizetnek és ne osztogassunk. Nekik ez az elvük.
Még a saját gyereküknek se adjunk. Mondják is, hogy dögöljön meg az -mégha nemzeti is- aki nem képes a gyerekét méltón nevelni. Akkor szerintük ugyanis olyan mint egy cigány és nincs különbség, ők nem tesznek különbséget: ne szaporodjék!
Még ha magyar akkor se!

Tessék mondani, ha a közélet nálunk ennyire tervezhető, mit tervezhető? Egyenesen évekkel előre programozható(!) arra, hogy egy válságban minden önzést hirdető párt ilyen sikeres tud lenni mint ez a kettő: akkor emberek vagyunk mi még vagy már csak biorobotok?

Eljött és megvalósult Orwell 1984-e?
Tessék mondani nekem erről miért nem szólt idejében senki?
Ja tudom már. Szóltak.
A lekötelezett szólt, hogy figyeljek mert "deákpárt projekt", csak én hülye nem hittem..

Megjelent itt: http://demokrataforum.hu/node/358

Proletárdiktatúra

január 12, 2010 - Rudolf János

Mátyás:
A proletardiktaturanak csak a neve volt ismerös, ahol a proletariatus arca möge bujva diktalt egy ostoba kissebbseg.

RJ:
A proletárdiktatúrát én máshogyan mondanám..
Ugyanis az éhező városiak egyszerűen megrohanták azokat akiknek volt, na igen de pusztán ettől még ne lett kaja ezért rögvest ugyan ezek az éhezők mentek tovább és kifosztották a vidéket is...
Na erre találtak ki olyan szép szavakat, mint "proletárdiktatúra". Ez a kifejezés ugyanis jó volt azoknak is akik rabolni mentek és jó lett azoknak is akiket kiraboltak (mert ugye milyen ciki is mikor éhesek rontanak rád?)
Ám ez a történet még véletlen sem "az ostoba kisebbség" - ez tisztán éhezésalapú ;)

Írtam ide: http://www.helikonportal.net/blog/valasz-aquiloniusnak#comment-13180

Szoci kormány mindent elszúrt?

január 10, 2010 - Rudolf János

Ez divatos sőt általános azaz közvélekedés.
Annyival gondolom az irányt esetleg csak terelni, hogy túl egyszerű mindent a kormányra kenni..
Tudom szokásos, de hibának gondolom ha elhisszük mindenről a szocik tehetnek. Pedig vannak sokan akik szerint ha nem a szocik kormányoznak akkor itt Kánaán lenne.
Szerintem a hiba magából a rendszerből következik. Hogy mik ezek a hibák és miként működik ez a rendszer én azt gondolom Marx teljesen szuperül leírta. (érdemben lásd: A Tőke)
Ezért én azt vélem, mikor szocit kiálltunk akkor csak bűnbakot keresünk.
Még a saját vétkeinket is másokra kenjük.
Márpedig amíg ezt így csináljuk a helyes gyógymódra sem fogunk rálelni.
Merre érdemes -szerintem- kutatni?
Diagnózisnak azt vélem, hogy most éppen lázasak vagyunk, azaz irigy-nacionalisták /jobbik/ és önző-neokonok /mdf/ ám ez csak tünet..
Kezelés?
Élt 2ezer éve egy ács akinek volt egy kölke.. egészen jó "módszereket" mutogatott.
Szerintem..
Írtam ide: http://www.helikonportal.net/blog/valasz-aquiloniusnak#comment-13139

Az okos-nyilas az olyan mint a fából-vaskarika.

január 8, 2010 - Rudolf János

Csak addig lehetsz rabszolga azaz kihasználható/felhasználható ember amíg sötétségbe tudnak tartani. Mónikasó a sok roma szereplővel stb..
Szóval tanulni, tanulni, tanulni. /Lenin - mert ugyan ilyen okból javasolta ő is/

Az okos-nyilas az olyan mint a fából-vaskarika.
Vagy fa vagy vas - vagy okos vagy nyilas.
Fából nincs vaskarika!
Ezért képezd azaz edzed magad.

Írtam ide: http://www.kerka.net/node/999#comment-8440

Mikor félnének a rendőrök?

január 8, 2010 - Rudolf János

Egy gárdás kérdésére:

igazán akkor félnének ha a valós probléma ellen mernétek menni :)
Tudom nem ezt a választ vártad, hanem te arra gondolsz a pingvinek félnek mikor a romákhoz kell menni - ez nincs így (vagyis csak részben 1-2 lehet néha - de ha kell akkor még bárhonnét behoznak bárkit - sza eddig nincs gond)
Az igazi gond az lenne pajtás, ha te kapcsolnál, hogy miért is kerül dupla annyiba az áram mint a lengyeleknél és miért is háromszorosa mint a letteknél.
Naha ilyenekre találsz választ akkor fog a rendőr nagyon félni és szolgálatot megtagadni - mert amíg hagyod, hogy a jobbik-gárda ügyesen eltereljen addig röhögnek benn a kapitányság épületében az egészen. Ugyanis addig veszélyes se vagy.
Veszélyes akkor leszel mikor megkérdezed, hogy hol a pénzed? A sajátod ami volt amiért megdolgoztál. /amíg viszont azt kutatod a másik miért kap addig senki vagy, egy PÓTcselekvő így veszélytelen/
Már elnézést a családtól főleg: de gondolod, hogy annak a szerencsétlen halottnak számított, hogy ott cirkuszoltok? 5centivel most feljebb fekszik? vagy mi?
Apám ha a saját érdekedbe lépnél fel és nem rejtőznél mindenféle temetések mögé - na az pajtás KO. A zsaruk hazamennek, a rezsim megbukik.
Ismerem a Kossuthteret nagyon: ott indult, hogy hugyostér lett és az elterelésben azóta is tök profik - neked meg hiába dumáljuk szaladsz mint az eszetlen és szívsz-szívsz-szívsz..
Írtam ide: http://www.kerka.net/node/999#comment-8433

A képviselő nem egyenlő a vezetővel

január 8, 2010 - Rudolf János

most nagyképűen: én vezető vagyok de nem képviselő. Ugyanis vannak akik hallgatnak rám - ellenben egy képviselő pont fordítva: neki kell hallgatni az emberekre és képviselni.
Azaz a bot két vége. Egyik befolyásol a másik pedig ezt az eredményt kamatoztatja.
De ne rám haragudj. Mit gondolsz az ATV vagy Hírtv, JobbikTV mit csinál?
A saját véleményéhez akar embereket meggyőzni azaz toborozni, hogy aztán a neki kedveset válasszák meg a folyamat végén.
Szóval mióta a világ-világ ez így megy, sőt szociológiában ezt egészen szépen tanítják. Ott én nem vezető vagyok hanem un. "véleménygazda". Olyan ember akinek a meglátásait mások is átveszik.
Ezt csak azért írtam mert a képviselő nem ilyen és hiba is ha ilyen akar lenni!
Neki az a dolga, hogy a folyamat végén az emberek mit akarnak lesse(!) /közben ne akarja a véleménygazdákat megvenni - azaz csalni!/ majd hajtsa végre azt amit a többség szeretne. Esetleg ha nagyok a viták akkor a felek közt (a vezetők közt) akkor közvetítsen, békéltessen.
Ez a politika. Így működik.
Kádárék (meg még korábban) rontották el ezt azzal, hogy a vezetőt és a képviselőt egybemosták - így lett gazdátlan az ország. Kimaradtak a visszacsatolások.
Kicsit olyan helyzet állt elő, mint mikor egy tárgyaláson nincs ügyész-ügyvéd folyamat, hanem egyszemélyben a kádi dönt mindenről.
Egy demokráciában azonban szerepek vannak. Kinek mi tetszik azt választja.
Te vagy a bíró! A tied a legjobb szerep.
Én is érted írok - a képviselő is azt lesi te mit válaszolsz. Te vagy a szavazó. Azaz a bíró!

Írtam ide: http://www.kerka.net/node/994#comment-8416

Vona Gábor - Gárda

január 8, 2010 - Rudolf János

Inkább pont az a baj, hogy nem segítenek nekik.
Ugyanis ezek is jó emberek, a hazájukért akarnak valamit és csak a szembenállást látják.
El kellene nekik mondani, valami segítő emberkének, hogy pl a rendőr tényleg nem közszereplő, stb..stb.. ezernyi dologban mondanak még butaság-butaság-butaságot.
De nem rosszak ők csak mocskosok kihasználják őket.

Pár éve volt egy film. Börtönben a halálsoron egy debellák nagy néger aki kiszívja a betegséget. Még a börtönőrökből is de még a börtönigazgató feleségéhez is kiviszik. A halálsoron derül ki, hogy amiért elítélték (mert néger) abban az ügyben ártatlan és ki volt a gyilkos.
Na ebben a filmben van az a jelenet, ahol 2 kislányt úgy erőszakol meg az igazi gyilkosuk, hogy az egyiknek azt mondja ha nem hagyod akkor a testvéredet megölöm - majd a másiknak is ugyan ezt mondja és őt is megerőszakolja.
Kihasználta 2 kislány ártatlan testvéri szeretetét, így nem ellenkeztek. Nem magukat hanem a testvérüket féltették és hagyták.
Na ma Vona Gábor ugyan ilyen nemzeterőszakoló-gyilkos. (de nem szabad őt sem gyűlölni, még ezért sem)

Írtam itt: http://www.kerka.net/node/999#comment-8389

Meghívást kaptam: Vona jön Egerszegre, elmegyek

január 7, 2010 - Rudolf János

Hónap második felében ismét jön Vona Gábor Zalába és arra kértek okvetlen menjek el és hallgassam meg. Kérdeztem minek? Mert meg fogom látni. Mit? Hogy mit mond és hogy igaza van ma csak ő akar egyedül az ország sorsán javítani.

Szerintem meg minden párt az ország sorsán akar javítani, mindegyik meg van róla győződve, hogy náluk és csakis náluk a bölcsek köve, egy demokráciában ugyanis nincsenek Nérók akik csak úgy hobbyból felgyújtják Rómát. Itt mindegyik szeret jót tenni és jónak lenni. Egy demokráciában mindegyik politikus szeret iskolát avatni, kórházat építeni, fizetéseket emeltetni – itt szerintem senki sem kel fel reggel úgy az ágyból, hogy „na ma aztán jól kicseszek velük” - mint Néró is mikor égette a saját városát…
Akkor minek menjek?
Beszélj vele!
Én mit?
Te sokat írsz, írsz a néplapra is, tegyél fel kérdéseket, aztán írd meg. Elintézzük, hogy beszélhess vele.

Namost erre mit lehet mondani?
Ha azt mondom butaság mert tök mindegy mit kérdezek 2-5 percben, akkor azt fogja mondani, hogy gyáva vagyok.
Mondjuk ez engem nem zavar ha ő gyávának tart, untig elég ha én bele tudok nézni a tükörbe, nade nem ez a lényeg. Az a lényeg, hogy ő mit gondol. Ha azt gondolja, hogy nicsak most meghívjuk és elszalad akkor elvesztettem egy lelket, egy értékes embert – aki még inkább meg lesz győződve arról, hogy náluk az igazság és csakis ők akarják az ország jobb sorsát, hisz nicsak ez is fut, szalad a mi égető igazságunk elől.
Na oké, ez eddig meg is van: akkor ha kitérni helytelen viselkedés akkor oda kell menni.
Na nagyon jó.

Akkor nézzük tovább. Odáig megvan, hogy el kell menni.
Mi a púpomat kérdezzek Vonától?
Ott lesz biztosan jó pár arc (még Lentiben is kivertem már a biztosítékot) ergo hétszentség, hogy valami nem tudom mit fognak ezek ott tőlem várni dehogy nagyot az biztos.
Nade mit? Én egy hót kicsike kis emberke vagyok ráadásul tanulatlan is.. miért pont én? Olyan sok okos ember van, igazán okos.. nálam sokkal okosabb.

Ott kezdődik ugyanis nekem már a problémám, hogy szerintem ők éreznek. Azaz nem gondolkodnak hanem haragszanak. Haragszanak a cigányra mert segélyt kap, haragszanak a zsidóra mert az csak kamatra ad pénzt, de még a homoksra is haragszanak mert mittudoménmért..
Mindehhez annyi de annyi gondolat van a fejükbe, úgy de úgy meg tudják magyarázni, hogy miért is haragszanak, hogy tök mindegy mit is kérdezek mert igazából nincsenek is kérdések, sőt bunkót mondok: szerintem még válaszok sincsenek. Csak duma van, de se kérdés nincs se válasz. Egy szál se.

Mert hogyis működik ez az egész?
Elmondom valakinek, hogy Icuka elvágta Gézukának a torkát – huuu a szemét! Csak ennyit tud és máris azt mondja ami a Bibliában is van, hogy Ne ölj, azaz milyen szemét az aki öl el kell hát taposni.
Más semmit nem is tud Icukáról, azt sem tudja van-e gyerek, adott-e pénzt valaha a vöröskeresztnek? Lehet Icuka az ország első önkéntes véradója mert 6ezer6százszor adott már önként is ajándékba – de ezt ő nem is tudja és ami a legborzalmasabb nem is érdekli.
Ő már döntött, Icukát akasszuk fel, nyúzzuk meg vagy bármit de Icuka szívja meg az a lényeg. Az a lényeg mert nyomorog mert nincs pénze fűtésre, de Icuka szívja meg!
Hisz Icuka szar szemét megölte Gézukát és már nem is érdekel mit mondasz Icuka dögöljön meg! Ez a lényeg és pont és szemét vagy ha ezt nem érted - vágja hozzád.
Ha pedig te mocskos állat véded Icukát (pedig nem védem csak elmondom, hogy Icuka sokad adott már vért, hogy pl a te gyereked is kapjon) már nem is kellesz te se, szar alak vagy te is, te is akkor ugyan olyan vagy mint Icuka, szóval akkor te is dögölj meg, meg téged is akkor nyúzzunk meg. Rohad Icuka vagy!

Így működik ez. Pontosan így!

És ami még a legborzalmasabb ezeknél a „maguKfajtáknál”, hogy nem csak egy Icuka történetet tud, hanem 6ezermilliárdot. Mert egyet-egyet még el lehet neki akár értelmi alapon is mondani, nade 6ezret meg 2-3 percben max 1-2 kérdés erejében?

Most én tényleg ebben a komoly 2-5 percben kérdezzek Vonától 6ezermilliárd Icuka-történetre rá?
Há akkor pontosan mi a pupomat is várnak el tőlem?

Csak sorolom tovább, hogy nehezíti még a problémát az is, ha akárcsak 1 azaz egy Icukára kérdeznék rá, akkor ahhoz nekem egyszerű buta embernek is kellene információkkal rendelkeznem arról a nagyon is konkrét Icukáról.
Nade én nem ismerem, sosem láttam konkrét Icukát. Nekem is csak úgy mesélnek róla. Valaki. Mindegy ki. Olvastam neten, láttam tévébe, stb..
De biztos akivel én beszélek az nekem igazat is mondana? „Csakis az igazat a tiszta igazat?”
Akkor honnét tudom én, hogy nem Vona Gábornak van igaza?
Lehet Vona Gábor mind a 6ezermilliárd Icuka ügyet kivizsgálta, sőt az is lehet Vona Gábor mind a 6ezermilliárd Icuka történetnél személyesen is jelen volt és első kézből mint egy hiteles tanú söpörne le.

Hisz valljuk meg őszintén: már azok is kevesen vannak köztünk, akik Rákosit és annak korszakát megélték.
Már erről a korról is, már én is csak abból tudok amit olvastam vagy amit tanítottak nekem.
De ugyan így nem voltam ott a Horthy korszakban Szent István ideje alatti történésekről meg főleg már csak a mondákból és elbeszélésekből értesülünk mindahányan.
Akkor ki is tudhatja biztosan azt az igazságot?
Azt az igazságot amit Vona annyira tud?
Én megvallom de kezdem rettenetesen irigyelni ezt az embert ezt a Vona Gábort.

Én egészen eddig ugyanis úgy hittem - ahogyan Krisztus is tanította - hogy csak a szívével lát jól az ember ezért vigyázni kell hát a sok gondolattal a sok információval amit ránkzúdítanak. Mert nehogy sokat gondolkodjon mindenféle Icuka ügyeken, a kelleténél sokkal többet, ugyanis akkor csak felhúzza magát. Ám minél inkább felhúzom magam annál több lesz bennem a gyűlölet és annál kevesebb a szeretet. Azaz minél több Icuka ügyet fogadok magamba és azokon minél többet kezdek el gondolkodni, annál inkább fog a lelkem fertőződni és annál inkább nem fogom a végén idegességemben már a fától az erdőt sem meglátni.
Eddig én azt hittem ez így is van, és 2ezer éve ez az ácsgyerek rájött arra ami a létező legegyszerűbb de leghatásosabb: csak a szívünkkel látunk jól. Sehogy máshogy. Ehhez igaz, hogy sok-sok szeretet kell – de változik a világ – itt van az OKOSAK ideje.

Jönnek hát az új gondolkodók, akik elsősorban okosabbak mellesleg pedig még szebbek is mint 2ezer éve az a tanulatlan kisácskölök és sokkal de sokkal szuperebbet mondanak.
Mert OKOSAK!
Én meg hittem annak a tanulatlan ácsgyereknek – hát milyen egy hülye is vagyok én! Becsaptak! Apám, anyám, nagyszüleim mind becsaptatok egy iskolázatlan kétkezi melós porontyának a marhaságait neveltétek belém mikor létezik OKOSSÁG!
Hát van ész is a földön nekem meg ilyen szívről szóló marhaságokkal tömtétek a fejemet? Ugyammá!

Most kell rájönnöm, hogy Vona tudja a tuttit én meg csak ilyen kis hülye vagyok akinek szüleitől csak az telt ki, hogy ácskölökkel taníttassák és csak itt polemizál: hát tényleg el kell mennem.

Itt az új megváltó!
Él olyan ember a földön aki mindent tud, mindenhol jelen volt, számára minden olyan kerek egész. Immár ki sem hagyhatom!

Szóval még nem tudom mit fogok kérdezni, ígérem igyekezni fogok nem szégyent hozni az új megváltóra, de én elsősorban már kíváncsi vagyok arra a megváltóra aki nekem bármire a legszázszázalékosabban fogja közölni az igazságot csakis az igazságot, a szín tiszta igazságot..

Ha az Úr ezt akarta, akkor legyen úgy. (Istenben úgy tudom még ők is hisznek – ha nem akkor szóljatok és köpök akár rá is mert én immáron OKOS akarok lenni)

Okos! Értitek ezt? Okos!
Okos leszek még én is ez maga a csoda! Igazi csoda!

Keszthely 2010. január 7. 13 óra

Írtam ide: http://www.helikonportal.net/blog/meghivast-kaptam-vona-jon-egerszegre-e...

Ha ezt eléred ismét lesz Magyar Gárda - ígérem!

január 7, 2010 - Rudolf János

Gárdista
úgy is győz az igazság lehet itt mocskolódni a Gárdára, meg mindenféle primitív írásokat közölni. egy biztos, a Gárda betölti azt amit vállalt, megteszi amit megígér.
ha értenél komám csak hangyányit a joghoz, akkor tudnád, h. a jog lábbal tiprása ami ma ebben a gyarmati sorba züllesztett országban történik.
persze vannak akik szeretnek gyarmatlakók lenni, hisz a kényelmes. néha dobnak egy kis koncot - mint én a kóbor kutyáknak - megvakargatják a füledet, hogy jó gyerek vagy, hisz "te nem vagy antiszemitosz" talán még egy kis zwack itara is meghívnak, mert rendesen szolgálod őket....
rabszolgák, rabszolgáljatok!

RJ
Európa keleti fele mind a nyilas mind a kommunista diktatúrát megszenvedte.
Méghozzá egészen sokat szenvedte.
Ezért - és nem másért! - rendeli nálunk a jog úgy, hogy tilos gyűlöletet kelteni. Azaz tilos más embert bőrszíne, származása, vallása, neme, kora, nemzetisége, stb.. miatt szidni.
Mond azt, hogy te még sosem szidtál cigányt, sosem szidtál zsidót, sosem szidtál homokost, sosem szidtál szlovákot, stb..stb..
Mivel pontosan ez az a kérdés amire nem tudsz "nem"-mel felelni, ezért JOGOS (jogszerű!) a Magyar Gárda betiltása és üldözése.

Gárdista
Minthogy a hatalom dönti el - mindig és mindenhol - azt, hogy mi jogszerű, természetesen igazad van.
Csakhogy ez így nem "demokrácia".

RJ
A demokrácia mindig a "többség" akarata
azaz tessék szépen bekerülni a parlamentbe (én támogatom!) és ott többséget szerezni, majd ennek birtokában változtatni.
Elismerem én sem szeretek veszteni. Volt, hogy fociztam és a bíró lefújta. Rettenetesen tudtam rá haragudni.
Haragudtam, haragudtam, de ha focizni akartam (amit szerettem mint gondolom te is az országot) akkor el kellett fogadnom, hogy csak akkor léphetek pályára ha betartom a szabályokat.
Ha nem tartom be a (foci)szabályokat, azaz adott esetben a Gárda nem tartja be azt ami le is van írva: akkor lezavarnak és nem focizhatok. Imádtam rúgni a labdát de muszáj volt megtanulnom, hogy a bíró az bíró. Egyszer nekem fúj, egyszer ellenem. Volt, hogy tényleg elgáncsoltam (nem akarattal úgy tette a lábát vagy mittudomén) de volt, hogy NEM löktem meg és mégis lefújt.
Tök mindegy! A bíró lefújta ha a pályán akartam maradni tudomásul kellett vennem.
Ha a "gárdista" pályán akar maradni azaz akar még focizni akkor elfogadja azt hogy a bíró fújt, ezt követően pedig ha tényleg gárdista és nem csak HisztiKrisztike akkor küzd azért hogy az országban többsége legyen.
Mert a demokrácia játékszabály rém egyszerű: az történik amit a többség akar. (márpedig ma a gárdista kisebbségben van - többségben mi vagyunk a "maguKfajta" akik nem akarunk akasztani nem akarunk cigányt, zsidót, homokost lincselni!)
Azaz a cél tök világosan: érd el, hogy én is (Rudolf János) akarjak lincselni.
Ha ezt eléred ismét lesz Magyar Gárda - ígérem!
RudolfJanos.hu - maguKfajta (aki még többségbe van ;) )
Írtam ide: http://www.kerka.net/node/998#comment-8359